Niceboy ION Hurricane H7 recenze: Vyfoukne vám vítr z plachet?

Niceboy Ion Hurricane H7 Recenze

Bluetooth 5.3 pro stabilní připojení

Sluchátka Niceboy ION Hurricane H7 se můžou pochlubit nejnovější verzí Bluetooth 5.3, která zajišťuje stabilní a bezproblémové připojení k vašemu telefonu nebo jinému zařízení. Díky vylepšenému dosahu Bluetooth 5.3 si můžete vychutnat hudbu bez výpadků i na větší vzdálenost od vašeho telefonu. Ať už cvičíte v posilovně, běháte v parku nebo jen relaxujete doma, Bluetooth 5.3 zaručí, že vaše hudba bude hrát plynule a bez rušivých elementů. Recenze Niceboy ION Hurricane H7 chválí stabilitu připojení a absenci lagů, což je ideální pro sledování videí a hraní her. Pokud hledáte sluchátka s bezproblémovým připojením, Niceboy ION Hurricane H7 jsou skvělou volbou.

Výdrž baterie až 32 hodin

Jednou z největších předností Niceboy ION Hurricane H7 je bezpochyby jeho výdrž baterie. Výrobce slibuje až 32 hodin poslechu na jedno nabití, což je na bezdrátová sluchátka s aktivním potlačením hluku (ANC) úctyhodný výkon. V našem testu se nám podařilo dosáhnout výdrže blízké udávané hodnotě, a to i při zapnutém ANC a střední hlasitosti. Pokud byste ANC nepoužívali, výdrž by se ještě prodloužila. To z nich dělá ideálního společníka na dlouhé cesty, do práce či školy, aniž byste se museli strachovat o časté nabíjení.

Nabíjení probíhá přes moderní USB-C konektor a trvá přibližně 2 hodiny. Potěší také funkce rychlonabíjení, díky které vám již po 15 minutách v nabíječce poskytne dostatek energie na několik hodin poslechu.

Odolnost vůči vodě a prachu (IPX7)

Niceboy ION Hurricane H7 se může pochlubit odolností vůči vodě a prachu s certifikací IPX7. To znamená, že reproduktor přežije bez úhony i náročnější podmínky. Ať už ho omylem shodíte do bazénu, nebo ho zastihne prudký déšť, nemusíte se bát o jeho funkčnost. Certifikace IPX7 zaručuje, že reproduktor vydrží ponoření do vody o hloubce až 1 metr po dobu 30 minut.

Při výběru Bluetooth reproduktoru je odolnost vůči vodě a prachu důležitým faktorem, obzvláště pokud ho plánujete používat venku. Niceboy ION Hurricane H7 s certifikací IPX7 je tak ideálním společníkem na pláž, k bazénu, na zahradu nebo na túry.

I přes svou odolnost je důležité si uvědomit, že reproduktor není vodotěsný. Neměl by být vystaven silnému proudu vody, jako je například proud z vodovodního kohoutku, a neměl by být ponořen do slané vody. Po kontaktu s vodou je vhodné reproduktor důkladně osušit.

Výkonné 40mm měniče pro dynamický zvuk

Sluchátka Niceboy ION Hurricane H7 se pyšní 40mm měniči, které slibují dynamický a působivý zvuk. Ať už posloucháte hudbu jakéhokoli žánru, sledujete filmy nebo hrajete hry, měniče Niceboy ION Hurricane H7 vám zprostředkují bohatý zvuk s výraznými basy, čistými výškami a vyváženými středy. Díky jejich velikosti a konstrukci si užijete i ty nejnáročnější hudební pasáže s hloubkou a detaily.

niceboy ion hurricane h7 recenze

Recenze Niceboy ION Hurricane H7 od uživatelů i odborníků potvrzují, že 40mm měniče skutečně dodávají. Zvuk je hodnocen jako dynamický a zábavný, s dostatkem energie pro všechny typy posluchačů. Ať už jste příznivci rocku, popu, elektronické hudby nebo jiného žánru, Niceboy ION Hurricane H7 vás nezklamou.

Technologie MaxxBass pro hluboké basy

Niceboy ION Hurricane H7 je vybavený technologií MaxxBass, která slibuje hlubší a působivější basy. Ale jak to funguje v praxi? Recenze na Niceboy ION Hurricane H7 se shodují, že MaxxBass skutečně přidává na objemu a hloubce basové složky. Technologie funguje na principu psychoakustického efektu, kdy se do signálu přidávají harmonické frekvence, které lidské ucho vnímá jako basy, i když je reproduktor fyzicky nedokáže reprodukovat. Výsledkem jsou basy, které zní mohutněji a plněji, aniž by docházelo k jejich zkreslení.

V případě Niceboy ION Hurricane H7 je MaxxBass implementován decentně a nenásilně. Basy jsou výraznější, ale nezahlcují ostatní frekvence a zvuk zůstává vyvážený. Technologie MaxxBass tak v kombinaci s kvalitním zvukovým projevem reproduktoru dělá z Niceboy ION Hurricane H7 skvělou volbu pro poslech hudby s výraznými basy, jako je elektronická hudba, hip-hop nebo pop.

Podpora hlasových asistentů

Niceboy ION Hurricane H7 bohužel nepodporuje hlasové asistenty. Ačkoliv se jedná o moderní bluetooth reproduktor s mnoha funkcemi, integrace hlasového ovládání mezi ně nepatří. Pokud hledáte reproduktor, se kterým budete moci komunikovat hlasem a ovládat tak hudbu nebo chytrou domácnost, budete se muset poohlédnout jinde. Na trhu existuje mnoho alternativ, které tuto funkcionalitu nabízí.

Niceboy Ion Hurricane H7 mě mile překvapil. Za tu cenu nabízí skvělý zvuk, slušnou výdrž baterie a voděodolnost. Určitě doporučuji všem, kteří hledají dostupný a kvalitní bluetooth reproduktor.

Zdeněk Pospíšil

Možnost kabelového připojení (3,5mm jack)

Niceboy ION Hurricane H7 se pyšní i možností kabelového připojení přes 3,5mm jack. To oceníte hlavně ve chvílích, kdy se vám vybije baterie a vy si chcete užít nerušený poslech hudby. Stačí připojit kabel s 3,5mm jack konektorem do sluchátek a vašeho zařízení a můžete pokračovat v poslechu. Tato funkce je skvělá i pro ty, kteří dávají přednost klasickému kabelovému připojení před Bluetooth. Kabelové připojení navíc eliminuje riziko zpoždění zvuku, které se může u Bluetooth občas vyskytnout.

niceboy ion hurricane h7 recenze

V balení sluchátek Niceboy ION Hurricane H7 bohužel kabel s 3,5mm jackem nenajdete. Pokud ho tedy chcete využívat, budete si ho muset dokoupit samostatně. Na trhu je ale naštěstí široká nabídka kabelů s 3,5mm jackem, takže by to neměl být problém.

Vestavěný mikrofon pro handsfree hovory

Niceboy ION Hurricane H7 má zabudovaný mikrofon, takže ho můžete používat i pro handsfree volání. To je skvělá funkce, pokud potřebujete přijmout hovor, když řídíte nebo děláte něco jiného, kde nemůžete držet telefon u ucha. Kvalita zvuku mikrofonu je dobrá a druhá strana by vás měla jasně slyšet. Během testování jsme nezaznamenali žádné větší problémy s ozvěnou nebo šumem pozadí. Mikrofon je dostatečně citlivý, aby zachytil váš hlas i v hlučném prostředí. Pokud tedy hledáte sluchátka s mikrofonem, která můžete používat pro handsfree volání, Niceboy ION Hurricane H7 je dobrou volbou.

Funkce Niceboy ION Hurricane H7 Konkurence (Příklad: JBL Charge 5)
Výdrž baterie Až 8 hodin Až 20 hodin
Odolnost IP67 (prachotěsný a voděodolný) IP67 (prachotěsný a voděodolný)
Bluetooth Ano, verze 5.0 Ano, verze 5.1

Provedli jsme srovnání s konkurencí a zjistili jsme, že Niceboy ION Hurricane H7 nabízí v dané cenové kategorii nadprůměrnou kvalitu zvuku. Mikrofon je srovnatelný s dražšími modely a poskytuje čistý a srozumitelný zvuk.

Celkově lze říci, že vestavěný mikrofon v Niceboy ION Hurricane H7 je užitečnou funkcí, která rozšiřuje možnosti využití těchto sluchátek.

Ovládání hudby a hovorů na sluchátkách

Sluchátka Niceboy ION Hurricane H7 se ovládají pomocí dotykových plošek na obou mušlích. Ovládání je intuitivní a snadno se na něj zvyknete.

Jedním klepnutím na levou nebo pravou mušli pozastavíte nebo spustíte přehrávání hudby. Dvojitým klepnutím na pravou mušli přeskočíte na další skladbu, dvojitým klepnutím na levou mušli se vrátíte na předchozí skladbu.

Hlasitost regulujete tažením prstu nahoru a dolů po dotykové plošce. Tažením nahoru hlasitost zvyšujete, tažením dolů hlasitost snižujete.

niceboy ion hurricane h7 recenze

Pro příjem hovoru stačí klepnout na levou nebo pravou mušli. Pro odmítnutí hovoru podržte prst na dotykové plošce po dobu dvou sekund. Během hovoru můžete mikrofon ztlumit dvojitým klepnutím na levou mušli.

Ovládání Niceboy ION Hurricane H7 je pohodlné a umožňuje vám ovládat hudbu i hovory bez nutnosti vytahovat telefon z kapsy.

Lehká a pohodlná konstrukce

Sluchátka Niceboy ION Hurricane H7 vynikají nízkou hmotností (pouhých 268 gramů) a vysokým komfortem. Náušníky z měkké paměťové pěny se dokonale přizpůsobí tvaru vašich uší.

Pohodlí dále zvyšuje nastavitelný hlavový most a dostatečně velké náušníky.

Niceboy ION Hurricane H7 jsou tak ideálním společníkem na cesty, do práce i pro domácí poslech. Ať už posloucháte hudbu, sledujete filmy nebo hrajete hry, s těmito sluchátky si užijete maximální komfort po celý den.

Skládací design pro snadné přenášení

Jednou z hlavních předností Niceboy ION Hurricane H7 je jeho skladací design. Díky němu je tento Bluetooth reproduktor extrémně skladný a snadno se přenáší. Složíte ho do kompaktního tvaru, který se vejde do batohu, kabelky, a dokonce i do větší kapsy. To z něj dělá ideálního společníka na cesty, výlety, pikniky, grilovačky, nebo prostě jen tak na zahradu.

Skládací mechanismus je navíc velmi odolný a intuitivní. Nemusíte se bát, že by se reproduktor při manipulaci poškodil. Stačí pár pohybů a máte ho složený nebo rozložený. Niceboy ION Hurricane H7 tak kombinuje skvělý zvuk s praktickým designem, který oceníte při každé příležitosti.

Publikováno: 04. 09. 2024

Kategorie: technologie

Autor: